29 Mart 2013 Cuma

PEPE PASTASI



HERKESEYE SIMSICAK DUYGULARLA EDİLEN DUALARIN GÜZELLİĞİNDE GÜNLER YARINLAR DİLİYORUM. HAYAT GERÇEK BİR MUAMMA... BAZEN YAŞADIĞINIZ YOĞUN GÜZELLİKLERİN ETKİSİ SANKİ HİÇ YAŞANMAMIŞLIKLA, RÜYDAYMIŞSINIZ GİBİ KARIŞIK BİR HAL ALIYORYA ANLAMAK İMKANSIZLAŞIYOR... RABBİM DÜNYADAKİ GÜZELLİKLERDEN DUYDUĞUMUZ HAZZI AHİRETİN GERÇEK SAADETİNE GÖTÜREN BASAMAKLAR EYLESİN İNŞAALLAH... AMİN...
NEYSE BU KADAR FİLOZOFLUK YETER DİYOR VE GEÇENLERDE PEPELİ PASTASI VE GÜZEL AİLESİYLE DOĞUMGÜNÜNÜ KUTLAYAN SEVGİLİ POYRAZ'A NİCE NİCE GÜZEL YAŞLAR DİLİYOR, ŞEKER YANAKLARINDAN ÖPÜYORUM......
HEPİNİZE PASTALAR KADAR TATLI ANLAR DİLERKEN DUALAINIZDA HEP OLAYIM İSTİYORUMM.SELAM VE SEVGİLERLE.. :)...

1 yorum:

gelibolu17 dedi ki...

Günaydın canım selamun aleyküm hayırlı haftaların olsunn :)
Nasılsınn?
Çok sevindim ziyaretine yorumunu görünce hemen gelmek istedim :)
Teşekkür ederim,senin bu blog ismin arada değişiyomu kullanıcı adınmı değişiyo yoksa farklı geldi gene bana....
Pastan yine harika çok beğendim hepsi çok güzel zaten,ellerine sağlık canım,öpüyorum selamlar sevgiler :) Allah'a emanet olasın